Veelgestelde Vragen

Hoe kan ik iets in de webshop bestellen?
Om te kunnen bestellen, moet je je eenmalig registreren. Als je dit in het verleden al gedaan hebt, kun je dit overslaan en met je e-mailadres en wachtwoord inloggen. Je kunt dan kosteloos je klantenaccount en je bestellingen bekijken. Allereerst zoek je een leuk artikel uit dat je aanspreekt. Je kiest de gewenste maat en klikt op de knop ‘aan mandje toevoegen’. Als je dit gedaan hebt, word je automatisch doorverwezen naar de winkelwagen, waar je kunt klikken op ‘Doorgaan naar kassa’.

In de eerste kolom moet je een rekeningadres opgeven. Als je wilt, kun je hier een leveringsadres opgeven wat afwijkt van het rekeningadres door het vinkje weg te halen bij ‘verzend naar factuuradres’. Hierdoor opent zich een extra venster. Zorg dat de opgegeven naam bij de bel en bij de brievenbus vermeld staat. Als je een telefoonnummer opgeeft, bellen we graag om problemen sneller te verhelpen. In de tweede kolom kies je een verzendmethode. In de derde kolom worden de betalingsmogelijkheden aangegeven. Kies een betalingsmethode uit. Onder ‘Bekijk bestelling’ krijg je alle gegevens van je bestelling nog een keer te zien. Als alles klaar is klik je op ‘Bestelling afrekenen’ om de bestelling aan ons over te maken. Afhankelijk van de betalingswijze zijn stappen met de bank nodig om de bestelling af te ronden.

Welke betaalmethoden zijn er?
Je kunt op de volgende manieren voor je bestelling betalen: iDEAL (NL), Bancontact (B), Klarna achteraf betalen, PayPal. Creditcard (VISA, MasterCard). Voor géén van deze betaalmethodes worden door ons extra kosten in rekening gebracht. We nemen je veiligheid erg serieus dus wees gerust dat je betaalgegevens altijd veilig zijn bij ons.

Krijg ik een bevestiging als ik iets bestel?
Zodra de bestelling voltooid is, krijg je direct via je email een bestelbevestiging. Een verzendbevestiging ontvang je via je e-mail zodra we je bestelling verzonden hebben.

Hoe wordt de bestelling verzonden?
De bestelling wordt geseald verzonden. In de regel duurt dit maximaal 3 werkdagen. Je krijgt per e-mail een verzendbevestiging met trackingnummer. Hiermee kun je de verzendstatus volgen op de website van de expediteur.

Kan ik ook telefonisch bestellen?
Helaas zijn telefonische bestellingen niet mogelijk.

Kan ik producten in de online shop reserveren?
Zodra je bestelling bij ons binnen is, is het product voor jou gereserveerd.

Ben ik verplicht te kopen zodra ik een artikel in mijn boodschappenmand plaats?
Artikelen in de boodschappenmand verplichten niet tot aankoop. Artikelen kunnen erin geplaatst worden en net zo gemakkelijk weer eruit genomen worden. Pas wanneer je wilt gaan betalen, krijg je een overzicht van de artikelen die je op je aankooplijst hebt staan en die dus gekocht gaan worden.

Heb ik ook garantie op mijn bestelling?
Voor alle artikelen die je bij ons koopt geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.

Tot wie kan ik mij richten als ik problemen heb met mijn bestelling?
Onze service staat altijd tot jouw beschikking. Stuur een e-mail naar service@reellshop.nl

Waar kan ik een klacht indienen over een product of over de afhandeling van de bestelling?
Indien je een klacht hebt over onze producten of onze service, dan kun je contact met ons opnemen via het contactformulier. Je ontvangt van je klacht geen ontvangstbevestiging, maar we zullen inhoudelijk binnen 14 dagen reageren. Mocht je het niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kun je je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag. Ook kun je je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platvorm



Word lid van de Customer Club. Altijd gratis verzending

Klik hier