Veelgestelde Vragen

Loading...

Hoe kan ik iets in de webshop bestellen?
Om te kunnen bestellen, kun je je eenmalig registreren. Als je dit in het verleden al gedaan hebt, kun je dit overslaan en met je e-mailadres en wachtwoord inloggen. Je kunt dan kosteloos je klantenaccount en je bestellingen bekijken. Daarnaast is er de mogelijkheid om als gast een bestelling te doen, je gegevens worden dan eenmalig gebruikt om je bestelling te verwerken.

Allereerst zoek je een of meerdere items uit die je aanspreken. Je kiest de gewenste maat en klikt op de knop ‘In Winkelwagen’. Als je dit gedaan hebt, word je automatisch doorverwezen naar de winkelwagen, waar je kunt klikken op ‘Verder naar kassa’.

In de checkout omgeving kun je je afleveradres opgeven. Zorg dat de opgegeven naam bij de bel en bij de brievenbus vermeld staat. Door je telefoonnummer op te geven, kunnen we je gemakkelijk bereiken om eventuele problemen sneller te verhelpen. Vervolgens kies je een verzendmethode. Klik op "Verder naar betaling", daar  worden de betalingsmogelijkheden aangegeven. Kies een betalingsmethode uit.

Als je wilt, kun je hier een factuuradres opgeven wat afwijkt van het afleveradres door het vinkje weg te halen bij ‘Mijn factuur- en afleveradres zijn hetzelfde’. Hierdoor opent zich een extra venster. In de rechter kolom krijg je alle gegevens van je bestelling nog een keer te zien. Als alles klaar is klik je op ‘Veilig betalen’ om het bedrag aan ons over te maken. Afhankelijk van de betalingswijze zijn stappen met de bank nodig om de bestelling af te ronden.

Welke betaalmethoden zijn er?
Je kunt op de volgende manieren voor je bestelling betalen: iDEAL (NL), Bancontact (B), PayPal, Sofort, Creditcard (VISA, MasterCard). Ook kun je gebruik maken van de PayPal Express checkout. Voor géén van deze betaalmethodes worden door ons extra kosten in rekening gebracht. We nemen je veiligheid erg serieus dus wees gerust dat je betaalgegevens altijd veilig zijn bij ons.

In samenwerking met Klarna Bank AB (publ), Sveavägen 46, 111 34 Stockholm, Zweden, bieden we tevens de volgende betaalmethode aan: Achteraf Betalen. Betaling dient aan Klarna te worden gedaan. Je vindt meer informatie in de gebruikersvoorwaarden van Klarna. Algemene informatie over Klarna vind je hier. Je persoonsgegevens worden door Klarna in overeenstemming met de geldende wet bescherming persoonsgegevens en zoals beschreven in Klarna’s privacy statement verwerkt.

Zijn de getoonde prijzen inclusief of exclusief BTW?
Alle prijzen getoond bij de artikelen op de productpagina's en in de checkout zijn inclusief BTW.

Krijg ik een bevestiging als ik iets bestel?
Zodra de bestelling voltooid is, krijg je direct via je email een bestelbevestiging. Een verzendbevestiging ontvang je via je e-mail zodra we je bestelling verzonden hebben.

Hoe wordt de bestelling verzonden?
Je bestelling wordt verwerkt en binnen 2 werkdagen naar jou verzonden. Je krijgt per e-mail een verzendbevestiging met trackingnummer. Hiermee kun je de verzendstatus volgen op de website van de expediteur.

Kan ik ook telefonisch bestellen?
Helaas zijn telefonische bestellingen niet mogelijk.

Kan ik producten in de online shop reserveren?
Zodra je bestelling bij ons binnen is, is het product voor jou gereserveerd.

Ben ik verplicht te kopen zodra ik een artikel in mijn boodschappenmand plaats?
Artikelen in de boodschappenmand verplichten niet tot aankoop. Artikelen kunnen erin geplaatst worden en net zo gemakkelijk weer eruit genomen worden. Pas wanneer je wilt gaan betalen, krijg je een overzicht van de artikelen die je op je aankooplijst hebt staan en die dus gekocht gaan worden.

Heb ik ook garantie op mijn bestelling?
Voor alle artikelen die je bij ons koopt geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.

Tot wie kan ik mij richten als ik problemen heb met mijn bestelling?
Onze service staat altijd tot jouw beschikking. Stuur een e-mail naar service@reellworld.com

Waar kan ik een klacht indienen over een product of over de afhandeling van de bestelling?
Indien je een klacht hebt over onze producten of onze service, dan kun je contact met ons opnemen via het contactformulier. Je ontvangt van je klacht geen ontvangstbevestiging, maar we zullen inhoudelijk binnen 14 dagen reageren. Mocht je het niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kun je je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag. Ook kun je je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platvorm